...och så har man sovit bort halva dagen!

Igår hade vi en jättetrevlig kväll ute hos Linda, med roligt folk, chips, dricka och vattenpipa. Det regnade lite men som tur var hade hon ställt upp tält och skydd över borden så gick jättebra, det var inte kallt heller! :) Det var väl mer problematiskt när vi skulle ta oss hem, vi gick genom skogen (ja trodde vi skulle tappa bort oss hela tiden) tills vi kom ut på någon stor väg en bit från norra sköndal vid skarpnäck typ, och där ifrån gick vi ända hem i spöregnet! Men vi hade humöret på topp och sjöng hela vägen så det var kul det också! :) Nu har jag precis vaknat så ska väl hoppa in i duchen och göra lite människa av mig också! Sen har jag inga planer för dagen, väldigt skönt med en slappdag faktiskt, måste ju ladda inför kvällen för då blir det tydligen fest igen! :)

Lite bilder från vår extremt trevlig roliga och knäppa kväll!
 

  
        Födelsedagsbarnet öppnar sin present och visar sen stolt upp vad den innehöll :)

                        
                                               Jag fick prova på hennes nya ägodel! ;)

                               
                    Vi hade slagit in presenten i papper med massa bilder på oss från Cypern!

 

                           

 
                                                        Jag och Sara prova hattar!

                           

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0