Nattmacka och oboy

Heej på er!
Guu vad länge sen det var jag drack oboy!! Det var riktigt gott såhär på natten, förut drack jag det ofta till frukost men det har jag helt slutat med nu, så det var gott faktiskt! :) Stand-up showen var jätterolig, Magnus Betnér var där och uppträdde, han kör ju verkligen sin egen grej, ganska bitter och grov men man garvar ändå alltid! :) efter det åkte jag och Malin lite på vip-åkbanden vi fick, Insane var helt insane kan jag ju bara säga! Fast jag gissar att dom flesta redan har åkt den, så ni vet väl redan det, det är bara jag som är lite seg! :P Men jag hade så ont i ryggen innan så det var det enda jag satt och oroade mig över när jag åkte den, plus att jag trodde att jag skulle dö och så blundade jag typ hela tiden, så jag minns inte riktigt hur den var, kom bara ihåg att jag flög åt alla möjliga håll haha! Nu är jag jättetrött så ska nog gå och sova! Tog tyvärr inga bilder ikväll så jag bjuder på en somrig bild från västeråsbesöket, godnatt! :)

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0