Måndagmorgon

Ja, vad kan man säga, om en vecka börjar jag jobba och efter två dagar börjar skolan igen. Sommarlovet har som vanligt gått riktigt fort, känns llite hemskt att tänka att det också var mitt sista...! Men jag ser fram emot studenten som bara den, visst det är ett år kvar men planeringarna lär ju senast börja i vår iallafall så det ska bli jättekul! :)

Jag vet inte varför jag vaknade klockan nio imorse...? Men jag gick upp och bokade om min tvättstugetid som mamma hade satt mig på klockan 12-17 på onsdag, inte världens roligaste då försvinner ju hela dagen så jag bokade om till 07-12 istället, visst jobbigt att gå upp så tidigt kanske men man får väl sova i mellan maskinerna, jag gör oftast änså inget vettigt före klockna tolv på lovet! Men vi har ju funderat på att åka till Max landställe i veckan, det skulle va så himla skönt och komma bort lite, och då slipper jag tvätta också! :D Men nu ska jag iallafall äta frukost och jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra idag, det är varm ute men inte sol så va gör man? :)

haha älskar att kolla igenom gamla bilder, och hemma hos pappa har han tapetserat väggarna med bilder på mig och jennie, så jag fotade den här på en ettårig Hanna som äter köttfärssås! haha lagom grisig va? :)
                                     

Kommentarer
Postat av: Moooooaaaa

Sööööt <3

2009-08-10 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0