Malin+mig+telefon = väääldigt länge!

Hej !
Har varit ute och övningskört hela kvällen, det gick jättebra fast max satt med i baksätet och la in små pikar! ;) haha nädå han var jättesnäll och till god hjälp! Det är svårt att hitta den ultimata tiden och vädret för att köra i, antingen är man ute för tidigt och det är då mitt under rusningstrafiken och överdrivet mycket bilar, eller så väntar man lite och då håller solen på att gå ner så man får den i ögonen och blir bländad hela tiden, och är det inte solen som bländar så är det billjusen när det blivit mörkt, och då ser jag knappt vägen heller! Men jag överlevde hela kvällen fast det mesta drabbade oss! :)

Nu har jag precis lagt på luren efter en väldigt lång pratstund med kära mallan! Vi kan prata hur länge som helst om allt möjligt, jag är ju världens "prata i telefon" älskare också så mig gör det ingenting att hon aldrig kan sluta babbla för det kan inte jag heller! :)

Åh vad trött jag blir, jag fattar inte vad det är för fel på min mobil, eller jag tar massa bilder med den som jag ska kunna lägga upp här men sen när jag ska föra över dom så finns dom helt plötsligt inte när jag ska hitta dom på mobilen i datan...! Så det får bli någon annan bild jag hittar för att göra det lite finare ;) haha nu ska jga duscha om min kära syster kna vara klar snart!!! :)

                                           hahaha snygga brudar på KFC på cypern, varför kan vi inte få KFC till sverige för!?
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0