Lördag och ingenting att göra...

Hej hopp! Igår var det en väldigt trevlig kväll hemma hos Niklas. Han blev glad för presenten vi köpte, eftersom han fyller 20 idag så fick han ett presentkort på systemet och två ölglas, de verkade komma bra till pass! ;) Han bjöd på mat sedan satt vi mest och snackade med massa folk och lyssnade på musik! När vi kom hem var vi inte ett dugg trötta jag ohc Jennie så vi åt godis och kollade på film, fast efter typ tio minuter somnade jag till och insåg att jag visst var trött och gick och la mig :) Idag vet jgaj inte vad jag ska göra, den ena ska jobba den andra övningsköra en ska till doktorn och jag här sitter jag, det är fint väder så jag vill vara ute men vet inte om det är dirket solväder, och jag är inte heller sugen på att gå i stan... Vi får väl se vad som dyker upp! Ikväll var det tal om bio, skulle vara mysigt tycker jag, vi får väl se om det blir av! :)

                                     Jag ska ringa min sötnos Malin och fråga vad hon ska göra en dag som denna
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0