Lite träning blev det iallafall..

Vilket roligt väder vi har i Sverige visst? Man blir så otroligt taggad på att göra alla möjliga saker, eller inte...! Jag kom iallafall ut och tränade lite och nu ska jag väl ducha och äta lite. Vet inte riktigt om jag hinner göra så mycket annat, börjar ju jobba sen...Kul att komma tillbaka till jobbet och träffa alla igen men nog finns det roligare saker jag hade kunnat gjort än att sitta inne på Ica, men men :) Ikväll kanske Sannis kommer hit och kollar på, jag tror det är sista, prison break avsnittet!! Åh jag som tyckte att det förra avsnittet var ett perfekt avslut, så borde egentligen inte kolla på det här, då kommer det säkert bara trassla in sig ännu mer..! Nu ska jag laga lunch! hör sen! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0