Lite mer Cypern snack!

Jag vet egentligen inte vart jag ska börja när jag ska berätta om resan! Det har bara varit så otroligt underbart! Det har hänt så mycket, har träffat massor av nya roliga människor coh verkligen bara levt livet! Nu längtar jag bara tillbaka, mitt lock för örat har tack och lov släppt och jag känner mig redo för en vecka till! :P Men det får väl vänta till höstlovet, då villl jag till värmen igen :) Jag har faktiskt gjort av med mycket mindre pengar än väntat, jag hade sparat ihop sjutusen till fickpengar, men gjorde bara av med runt 3500, och då levde jag livet kan jag säga, ja snålade inte på någonting! :) Så nu har man massa pengar över känns hur bra som helst!

Det har hänt så mycket knäppa saker där nere och jag vill bara berätta alltihop! Jag är nog den klantigaset personen på hela jorden kan vi iallafall konstatera....! Vi kan ju börja med att det inte är någon höjdare att bada i havet mitt i natten på en stenig botten när man inte ser någonting och vinglar lite... Låter ju ganska vettigt nu när man skriver det, men just då kändes det fullt normal, slutade bara med att jag självklart ramlade och skrapade upp hela benen, så jag undviker nog shorts på ett tag! ;) Sen borde man har full koll på vad som händer på nätterna för en morgon vaknade jag med att hela mitt öga blödde och det gör det fortfarande, ingen aning om vad det kom ifrån!? Jag har lite bulor och sår i pannan och lite överallt, så känner mig galet het just nu...!

Dagarna var ganska lugna, vi låg på stranden eller vid poolen och bara solade och badade och självklart raggade upp lite folk som vi kunde föra hos på kvällen innan vi drog ut! Alla är så trevliga och sociala där nere så det var hur bra som helst! Nätterna var en aning vildare och vi dansade oss blöta varje gång! Men vi ställde ändå alltid klockan på tio på morgonen för att komma upp och utnyttja solen så mycket som möjligt, vadå sova, det kan man ju göra hemma!?

Jag har inte fått resten av tjejernas bilder än och på min kamera finns bara ett par stycken, men jag lovar att ladda upp mycket fler bilder sen och när jag kommer på små roliga incidenter som hände så ska jag skriva det också! Här får ni iallafall ett litet smakprov på hur vi hade det där nere! :)

                                         

 
                                 Hotellet, det var helt okej faktiskt och poolområdet var fint och fräscht

 
                                                               Nissi Beach, världens finaste strand!

  
                                           Hotellrummet, där började allt före dom roliga nätterna! :)

 
                                                   Snyggt va, Hur klantig får mna bli egentligen!?

Haha det kommer som sagt massa mer bilder sen, både från dagrana i solen och de alldeles för vilda nätterna! Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur mår ögat nu då Hannibun? :)

2009-08-05 @ 10:52:23
URL: http://improveme.se/sarabond
Postat av: LINDAG

Bäääääääääääästa resan ever!

2009-08-05 @ 22:47:01
URL: http://lindagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0