Kräftskiva på lördag!

På lördag åker familjen till Möklinta för en kräftskiva hos min moster. Jag hade gärna följt med men det är lite knepigt eftersom jag jobbar hela helgen, men då kom jag på det ultimata! Om inte jag kan komma till kräftskivan får den komma hit! haha jag blir ju ensam hemma i helgen så på lördag blir det fullt hus här med de bästa och underbaraste människorna! Kräftor ska vi äta i massor! Men nu är det väldigt mycket som måste fixas och tiden verkar inte riktigt räcka till... Idag är det skola sen om jag hinner ska jag till Vallentuna på kalas, imorgon är det skola till tolv och sen jobbar jag 13-20 och på lördag jobbar jag 10.30-17! Det är inte mycket ledig tid som ni hör, och jag måste fixa stolar till alla, handla kräftor, sallad och bröd och sånt, fixa lite andra grejer och sen vill man ju hinna göra det lite fint här hemma också med kräftsolar i taket och allt! Det ska bli jättemysigt faktist och sen köpte vi ett jättekul spel som de flesta säkert har kört "jag har aldrig" så det blir lite pinsamheter senare på kvällen! Men nu ska jag springa till skolan så frå jag ta hand om allt det här ikväll! :)

                                        

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hihihi men hörru du du Haggan, jag vill bara meddela dig om att jag och daniel har känt varandra i 3 år :P och känner varandra väldigt bra :) medans andra bara har känt vissa andra några veckor eller så :) SOOOO FEEEL THE PAIN HUN <3

2009-08-20 @ 18:47:55
URL: http://mallanwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0