Kinamat och Jalla Jalla!

Det blev kinamat till middag, buffé faktiskt! Jättegott var det men jag blev mätt efter några tuggor så vet inte om det var värt priset, men men det var sällskapet som var viktigast! :) Sen blev det lite godis och så tittade vi på Jalla Jalla hos fia, den är så rolig! Jag vet inte varför men jag skrattar alltid åt Torkel Pettersson, han är ju halva filmen! :) Nu är man hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska göra, alla har gått och lagt sig för mamma ska jobba och lilla Jennie börja gymnasiet imorrn, spännande! :) Ska bli kul och se henne i skolan när man själv börjar på onsdag, lite ovant! Själv ska man jobba imorrn, första dagen på över fyra veckor, hm undra om jag kommer ihåg alla koder på frukt och grönsaker? Men det är ju inte förrän halv fem så hittar väl på något spännande på dagen, träna kanske, vore skönt att komma igång igen efter sommaren! :)

                                                            Jag säger som fia, ALLTID sjukt taggade! ;)
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0