Jätterolig film och en underbart trevlig kväll!

Godmorgon!
Usch inatt har man inte sovit många timmar, jag har bara legat och tänkt på i helgen att det kommer bli så kul och jag älskar att umgås med mina sötnosar! :) Kvällen med Moa igår var jättetrevlig, filmen var rolig och vi skrattade hela tiden! Vi kom också på ett väldigt roligt sammanträffande mellan vissa personer hihi ;) Men till er som inte har sett filmen, om det finns några, så rekommenderar jag den starkt och man är sugen på en komedi från den svenska skärgården! :) Nu ska jag hitta lite kläder att ha på mig idag, idag är det mycket som ska fixas, skola till tolv sen börjar jag jobba klockan ett till åtta, jag ska handla och hämta stolar hos mormor och baka och fixa här hemma eftersom jag jobbar hela dagen imorgon också! Så vi hörs :)

                                    


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skrattade också som en tok till den, den e för underbar! :)

2009-08-21 @ 21:28:40
URL: http://sannahamnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0