Jag blundar när jag går förbi skyltfönster med höstkläder!

Åh jag blir så stressad, hösten är påväg, det vet vi redan men måste man skynda på det ännu mer? Man hinner ju inte ens köpa klart sommarkläderna förrän allt byts ut mot tjocka koftor och kläder för höstrusket! H&M katalogen för hösten kommer hem i brevlådan i mitten av juli, mitt under högsommaren! Jag vill inte ens öppna den! Visst är det kul att shoppa höstkläder när det väl är dags, men man behöver ju inte börja nu! Sommaren är inte så himla lång, man vill ju passa på att njuta så länge det går, så jag tänker iallafall blunda när jag går förbi alla skyltfönster där dom skyltar med alla höstkläder.. Usch!

Jag vill ha sommar läääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0