Idag, shopping och övningskört, imorgon, MAX LANDSTÄLLE!

Hej!
Idag har jag varit och shoppat lite med Sanna, hittade två söta toppar, en väska och lite smink och nagellack! :) Efter det åkte vi till Sannas pappa, där bjöds det på grillspett till middag, väldigt gott och sen övningskörde vi lite, älskar och köra bil! :D

Imorgon klockan halv tio blir jag upphämtad med bil sen drar vi ner till Max landställe! Ska bli så himla skönt och bara få komma iväg lite, vi blir nog tio stycken ungefär, vi tjejor och sen några av hans kompisar! Vi har varit där två gånger förut, hans landställe ligger på en lite ö, med bara några meter ner till vattnet och bastun! Helt underbart, bara ligga och slappa i solen på dagarna och sen på kvällarna grillar vi och bastar och badar och såklart festar lite! :)

Lite bilder från tidigare besök på landstället ! :)
  

 
Grillad kyckling med ris och cider till middag och jag varnar er, ställ inte en skärbräda på en varm platta!

                                  

Ha det bra så länge! Nu ska jag packa! :) Vi hörs på onsdagkväll! Puss

Kommentarer
Postat av: besserwisser

du bör inte skriva sådär i skolan, älskar och köra bil.. du älskar vadå? och köra bil vad gjorde du innan? det heter älskar ATT köra bild :P

2009-08-11 @ 10:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0