Hemma igen från världens roligaste vecka

Heeej!!
Nu är jag hemma igen, kom hem igår, men orkade knappt gå in på datan då för jag var sjukt trött! Vi bestämde oss näligen för att inte sova någonting alls sista natten, så vi festade till sex på morgonen sen gick vi hem och packade väskorna och åkte till flyplatsen. Flygplansstolarna var i de obekvämaste laget så där fick man ingen sömn heller, så när jag väl kom hem och hade pratat lite med mamma och Jennie så slockande jag på en gång. Nu har jag iallafall vaknat, ätit massor av god frukost och smörjt i mig med tio liter hudkräm! Har nämligen varit sjukt torr där nere och nu flaganar jag en massa, inte roligt...! För övrig har det här varit den roligaste veckan i mitt liv, vi har umgåtts alla nio tjejor, solat och badat på dagarna och ätit på massa fina restarunanger och festat på kvällarna, helt underbart! Nu mot slutet började dock flear av oss bli sjuka, alla började prata om svininfluensan och allt vad det kunde vara! Men jag vet inte, men alla tyckte nog att det var ganska skönt att komma hem nu iallafall, även om jag nog skulle vilja åka tillbaka om några dagar igen haha när man fått vara hemma och ätit svensk mat, frukt och grönsaker :)

Idag tänkte jag ohc Sanna ¨ka in till stan, ingen av oss har väl någon större lust att lägga oss och sola just idag iallafall, bilderna har jga inte hunnit fixa än, men dom kommer sen, plus säkert massa andra roliga saker som har hänt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0