Hard work work!

Att ta det lugnt är något som inte hinns med när det gäller mig! Nä, dagen har bestått av skola 8-12 därefter jobb från13-20... usch tiden gick riktigt långsamt och timmarna kändes oändliga! När jag väl slutat vard det ingen vila för det! Då mötte jag Sanna och Carro och inhandlade lite saker till kräftskivan imorgon, sen gick vi upp till min mormor ( GICK med stora bokstäver upp för SJU trappor eftersom jag inte vågar åka hiss...) och lånade stolar av henne, sen kånkade vi hem massor av matkassar plus stolar och pallar till mig. Väl hemma var det möblering som stod på tur, vi lyckades få ut hela matbordet genom den halvstora dörröppningen och satte i två bordskivor för att göra ett långbord i vardagsrummet, ställde ut alla stolar och började leta duk! Sen var det bara att börja baka kladdkakor också som får bli efterrätten imorgon. Nu äntligen har jag fått iordning allt och nu måste jag verkligen sova, är helt slut... Imorgon är det jobba som gäller igen 10.30-17 sen ska man orka vara pigg och glad hela kvällen, för det ska bli jättemysigt! :) Godnatt sweetiesar!

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0