Grafisk kommunikation

Hej!
Nu sitter jag i skolan och har grafisk kommunikation, vet inte riktigt vad är vi ska göra på den här lektionen än men det märker jag väl... Vi skulle tydligen börja med att göra ett visitkort i något program som jag aldrig har hört talas om, så det är ju en bra början... Sorry för den dåliga uppdateringen igår, var i skolan hela dagen och sen direkt till jobbet och sen var det sista avsnittet av Prison Break också! åh jag grina såklart! haha :) Men nu ska jag återgå till lektionen, efter skolan ska jag träna och sen ikväll ska jag och Sanna med hennes pappa och hans kompis på Stand-up inne i stan som Janne fixade biljetter till, tack så mycket! ska bli jätteskoj! :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Var det sista avsnittet för gott? Hur slutade det?

2009-08-25 @ 19:05:01
Postat av: Hanna

Michael dog..!! usch så tycker jag inte det får sluta, han offrade sig för sara, sen hade han spelat in en film där han berättade hur mycket han älskade dom, då satt jag bara och grina! :(

2009-08-25 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0