Godmorgon världen!

Så himla typisk mig att vakna klockan nio när man somnade kring fem imorse... Jag somnade om ett litet tag iallafall, men lär väl vara jättetrött ikväll! Kvällen igår var ganska crazy och rolig! Vi dansade till massa sommarmusik, stod på balkongen och snackade med trevligt folk och gjorde massa andra roliga grejer, som inte går att återberätta, men måste varit där! ;) Det tog ett bra tag att komma hem där ifrån också, byte med bussar och grejer, nä tacka vet jag tunnelbanan, den kan man lita på och man vet alldit vart den går ifrån! :) Idag blir det väl en liknande slappdag som igår, jag ska träffa sara och bara umgås lite och kolla på någon film, så det blir mysigt :) Nu måste jag städa upp lite på mitt rum där jag bara dumpade alla grejer igår när jag kom hem :)

                      
                                          Sara och jag från en restaurang på Cypern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0