Första skoldagen avklarad

Ja då var den fruktade dagen avklarad nu är det bara lite mindre än ett år kvar till frihet! Vi blev uppropade, fick våra nya scheman som är ganska bra faktiskt, slutar hyfsat tidigt så det är skönt! Men vi har bara EN sovmorgon och den är imorgon så jag borde verkligen sova nu och njuta av den! Sen fick vi våra nya skåp också, jag fick överskåp, tacka fasiken för det! Inge vidare och ligga och krypa på golvet när man ska ha sina böcker... Det blir ju inte lika mycket tid till att blogga nu när man har börjat skolan som ni kanske märker men jag försöker hinna med så ofta jag kan ändå! Efter skolan idag gick jag och Sanna och tränade fö första gången på hela sommaren! Vi körde ett riktigt hårt träningspass så det kändes hur bra som helst efter! Sen har vi övningskört hela kvällen, åh vad man vill ha körkort! :)

                      Det fick bli en gammal bild idag igen, jag (väldigt mycket brunare hår) och fia från vår Englandstrip! :)
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0