Fixar mig inför kvällen!

Ikväll blir det kräftätande tills det sprutar ur öronen! Tyvärr så har Malin och co blivit sjuka allihopa så det var väldigt tråkigt att inte dom kunde komma... :( Men jag hoppas det blir trevligt ändå, jag bjöd hit mina två sötnosar från jobbet Moa och Cili också så då blir vi lite fler iaf! Nu ligger kräftorna i vattenbad, bordet är halvdukat och jag har duschat, det är en bra början! Ska börja fixa mig lite nu sen kommer Sanna och Carro och hjälper mig med salladen och allt som ska göras :) Vi hörs sen och jag ska ta massa bilder också! :)
 
                                              Jag har redan ätit kräftor en gång i sommar, på västkusten ju! :)
                                    

Kommentarer
Postat av: MIg själv

Ful kräfta..!

2009-08-25 @ 13:21:53
Postat av: O&L

Oj vad han inte var snygg. Vad har hänt med stackarens öga? hahaha

2009-08-26 @ 17:49:39
URL: http://grodprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0