Fattigare i plånboken men rikare på annat håll

Heej!
Idag har jag självklart varit i skolan och på schemat idag var det väldigt mycket naturvetenskap...! Som tur är handlar det mest om biologi i både A och B kursen som vi just nu råkar läsa samtidigt också! Efter det drog tjejerna och jag och shoppade lite, det blev två par skor, ganska enkla vanliga, ett par vita tygskor som alltid kan komma till pass, och ett par svarta låga ankleboots eller vad man ska kalla det som kommer väl pass nu när hösten närmar sig allt för fort! Sen köpte jag en jättemysig kofta också, en lång grå som också är bar att ha och värma sig i i höstrusket :) Lite nödvändigt smink och strumpbyxor blev det också som alltd behövs köpas nytt av! Sen var vi på bio och såg Inglorious bastards! Hade inte så höga förväntningar om den alls, för det lät lite halvkonstigt när max skulle beskriva: den handlar om att dom skjuter massa nazister...! Okej...? haha men den var faktiskt bra, hade mer handling än vad jag trodde så den var bra! :) Nu har ju pratat läänge med Moa i telefon om allt från killproblem och knäppa festinbjudningar till aa ingenting annat faktiskt! :D haah nu ska jag sova, det är en dag imorgon också då är det skola till fem sen köra bil! Godnatt sötnosar! :)

                                                                 Inglorious bastards med Brad Pitt! 
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0