En lite rolig incident påväg till ön plus lite fler bilder

Ja, nu ska ni få höra någonting som var väldigt kul när det hände och vääääldigt äckligt, iallafall för mig! När vi var påväg ner till landstället stannade vi och åt på donken till lunch. När vi var klara och våra brickor med skräp stod över hela bordet skulle jag var lite snäll och ta undan allas brickor, vilket jag gör och slänger allt skräp i papperskorgen. Någon minut senare ropar Carro lite förskräckt " Vem slängde brickorna!? " Då hade hon lagt sin korthållare, med bankomatkort, leg och pengar på brickan och inte tänkte på det när jag lite glatt tar alla brickor och kastar allting som ligger på dem i papperskorgen! Vi skrattar så vi ligger ner på golvet när jag är tvungen att be om ett par plasthandskar och dra ut papperskorgen som är full av halvätna hamburgare, pommes frites och en himla massa äckelketchup och börja gräva! Självklart ligger den längst ner så det tar några minuter att hitta den, hela restaurangen glor och vi håller på att skratta ihjäl oss! Tack och lov var inga pengar förstörda eller så mer än att dom kanske luktade lite ketchup och senap! hahaa :)

 

                                                   Så himla typiskt mig att bada med kläderna på....
                                             

 

 

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0