Ännu en jobbdag..

Dagen igår var lugn och det hände inte så mycket, jag var bara hemma och fixade lite sen gick jag till jobbet. Man var lite skakis på jobbet i början men det gick snabb toch komma in i det vanliga igen, och alla koder kom jag ihåg också! ;) Idag jobbar jag 10.30-17, dagen försvinner ju men jag har kvällen kvar då vill jag verkligen hitta på något, det är ju sista dagen på sommarlovet!! Aa imorgon börjar allvaret igen... Men nu ska jag väcka sanna och gå och äta frukost! :)

                              

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja nu är jag hemma! :)

jag hade det jättebra, berätter mer när vi ses! :) hoppas du har haft det bra! :)

puss

2009-08-18 @ 15:52:10
URL: http://sarisegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0